مصاحبه آرشیو خبر ها
مصاحبه ی تکان دهنده ی اورا با گاتزتا دلا اسپورت : «هم تیمی هایم به من گفتند که تا دو سال پیش در اروپا بلاتکلیف بودند!»

مصاحبه ی تکان دهنده ی اورا با گاتزتا دلا اسپورت : «هم تیمی هایم به من گفتند که تا دو سال پیش در اروپا بلاتکلیف بودند!»

پاتریس اورا، بازیکن تیم ملی فرانسه و دفاع چپ با تجربه ی یوونتوس در گفت و گویی مفصل با گاتزتا دلا اسپورت، به تمجید از آلگری، روحیه و ذهنیت یوونتوس و همچنین تمدید قرارداد احتمالی اش با بانوی پیر پرداخت:

 

آیا این اسکودتو متفاوت است؟ بله، زیرا همه از همان اول گفتند که کار یووه تمام شده است. ما هنوز نفهمیده ایم که چه کار کرده ایم. من پارسال به یووه آمدم و با باشگاه یک پیمان بستم: که دو بار قهرمان ایتالیا شوم، برای من حس رضایت فوق العاده است، اما هنوز خیلی چیزها باید با یووه ببرم. ما یک ماشین جنگی هستیم. می خواهیم هر بازی را ببریم، در حال حاضر برای آلگری کیفیت عملکردمان بیشتر از نتیجه ارزش دارد، چرا که او از همین الان به سال بعد و حضور در لیگ قهرمانان با اوج آمادگی فکر می کند.

 

مدافع همیشه جنجالی فرانسویمان ادامه داد:

 

حذف شدن در مرحله ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ناراحت کننده است، چرا که امسال تیم از لحاظ ذهنی بیشتر از پارسال آماده ی قهرمانی بود. یوونتوس از لحاظ سازماندهی بهترین اروپاست، هم تیمی هایم به من گفتند که دو سال پیش در اروپا بلاتکلیف بودند. حالا ذهنیت عوض شده است و می توانید در بازی های بزرگ ببینید: وقتی ما برابر بایرن قرار گرفتیم می توانستم در صورت هم تیمی هایم ببینم که ما یووه هستیم و می توانیم هر کسی را شکست دهیم. این یک کیفیت فوق العاده در تیم است. اگر بتوانیم این را در ذهنمان قراردهیم که بهترین در اروپا هستیم، بعدش می توانیم بهترین شویم. داریم یک چیز مستحکم می سازیم. سال بعد واقعا مهم است.

 

او سپس به ستایش آلگری پرداخت، به گفته او مکس علاوه بر تاثیرات تاکتیکی روی روح و روان بازیکنان هم اثر گذاشته است: ‌

 

درک کردن آلگری آسان است، او دوست ندارد با احمق ها کار کند ،باعث می شود مسیر را ببینید، در بازی برگشتمان با دورتموند، من واقعا می فهمیدم با چه کسی طرف هستم. او یک سری از حرکات را به ما نشان داد و تمام چیزهایی که او به ما نشان داد، دوباره در زمین دیدم. برایم باورنکردنی بود، من هرگز چنین تجربه ای با مربی دیگری نداشتم. بخش زیادی از تغییر در ذهنیت به خاطر اوست، آلگری بسیار باهوش و زیرک است، او کار نفر قبلی اش را ضایع نکرد، بلکه اساسش را حفظ کرد و باعث شد تیم رشد کند، یووه زیر نظر او پیشرفت فراوانی کرده است.

 

او سپس در مورد شرایط تمدید قراردادش گفت، اورا این فصل 24 بازی در لیگ به میدان رفته است:

 

من در مورد آینده ام هنوز تصمیم نگرفته ام، من دو سال خاص در یووه گذرانده ام، در پایان فصل ملاقات می کنیم و بعد جواب مثبت و یا منفی ام را اعلام خواهم کرد. من باید با خودم و یووه روراست باشم. هیچ مشکلی وجود ندارد، باید به تنهایی برای این مورد تصمیم گیری کنم.

 

سپس از اورا در مورد شباهت های دو تیم یووه و باشگاه سابقش منچستر یونایتد سوال کردند:

 

در هر دو تیم باید به تاریخشان احترام بگذارید، مساوی کردن در اینجا و یا یوناید شبیه یک قصه است! این تفاوت این باشگاه ها با بقیه است: پیراهنشان اهمیت دارد. دیدید در ابتدای فصل چه شد؟ وقتی برای یوونتوس بازی می کنید، مسئولیت زیادی بر عهده ی شماست، قبل از استعداد، نیاز به شخصیت دارید.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: